לא רק האצילות מחייבת, גם – אולי בעיקר- היוקרה. יוקרה מחייבת להידרש אל נכסים המוגדרים ומזוהים כיוקרתיים באופן מושכל. קנייה, מכירה או השכרת נכס יוקרה בהרצליה בפרט ונכסים יוקרתיים בכלל, מחייבת בדיקה קפדנית של מכלול ההיבטים הקשורים לנכס לפני ביצוע העסקה.

ייעוץ וביצוע תחת קורת גג אחת

ידע ייעודי וממוקד בשיווק נכסי יוקרה הופך יועץ המתמחה בהם לבעל יתרון עצום. הייעוץ שנותנת חברה המתמחה בתחום מעניק לרוכש הפוטנציאלי, למוכר או לשוכר ערך מוסף רב חשיבות. הייעוץ מבוסס לא רק על היכרות יסודית ומעמיקה את תחום הנדל"ן, את המגמות המשפיעות עליו, את התנודות התקופתיות הנובעות משינויים גלובליים ומקומיים בשוק זה ועוד אלא בהיכרות יסודית של מכלול השיקולים והמאפיינים את נכסי היוקרה באזור זה.

1 צפייה בגלריה
נכסי יוקרה - יורם אינדיק
נכסי יוקרה - יורם אינדיק
נכסי יוקרה - יורם אינדיק
(יח"צ)

גוש דן בכלל ותל אביב בפרט, הרצליה פיתוח וכפר שמריהו הם אזורים שבהם היצע נכסים יוקרתיים רב ובאופן טבעי אלה גם אזורים שהביקוש בהם לנכסים אלה רב.

יועץ הנדל"ן מפגיש בין ההיצע לביקוש

חשיבות ייעוץ עם סוכן נדל"ן עשויה להתברר לכם כמהלך חשוב מאין כמוהו. לאחר פגישת היכרות לאפיון ולהגדרת צרכים, רצונות ותיאום ציפיות, תוכלו לקבל את העצה המושכלת שתיתן מענה מיטבי להם. ייתכן כי שכירת נכס יוקרה עדיפה בנקודת זמן מסוימת ולטווח זמן על קנייתו. או לא. לכן חשוב לברר ולוודא היטב את מכלול השיקולים, שהרי מדובר בעסקה שאחד המאפיינים המובהקים שלה הוא מעורבות של כסף גדול בביצועה.. יועץ נדל"ן מנוסה, הבקיא ומיומן בניהול עסקאות בתחום זה יודע בדיוק מה ההיצע והיכן ויכול להציע נכסים ייעודיים לפי מאפייני הביקוש.
סביר להניח, כי חלק ניכר מהמועמדים הפוטנציאליים לביצוע עסקאות נדל"ן של נכסי יוקרה הם אנשים אמידים מחוץ לארץ, לכן אחד היתרונות התחרותיים החשובים ביותר של חברה מנוסה הוא מערכת קשרים ענפה מסועפת, ארוכת שנים, עם לקוחות כאלה מארצות רבות בעולם.

שאלה של מיקום ושל עיתוי

שוק הנדל"ן משתנה בין השאר גם באחרונה, בשל מגפת הקורונה הפוקדת את העולם, לרבות, כמובן, את ישראל ומחוללת שינויים מפליגים בכל תחומי החיים. טרם נאמדו כל השפעותיה על שוק הנדל"ן אבל רבות מהן מורגשות כבר כיום. בעולם, אשר עצם השינוי הוא המשתנה היחיד הקבוע, חשוב שיהיה ללקוחות תחושה של עוגן וביטחון מהסוג שאותו יכול לתת יועץ נדל"ן שישקלל עבורכם את כל שיקולי כדאיות ביצוע עסקה במועד מסוים ובמיקום מצוין.
יורם אינדיק מתמחה בשיווק נכסי יוקרה בהרצליה והוא מחברות הבוטיק המובילות בישראל לשיווק נכסי יוקרה באזור המרכז, לרבות, כמובן, בהרצליה. אתם מוזמנים לפנות ישירות ליורם אינדיק והוא ישמח לייעץ לכם ולאפשר לכם לממש את עסקת הנדל"ן המבוקשת- רכישת נכס יוקרה בהרצליה.