בין אם מדובר בביטוח חיים, ביטוח בריאות או ביטוח עסק, ביטוח כבר מזמן אינו נמכר כמוצר מדף.
סוכן ביטוח אישי אשר דואג ללקוחותיו לתוכניות הביטוח המשתלמות לצד עלויות נמוכות ומתן שרות ברמת זמינות גבוה יחד עם ידע ומקצועיות, נותן ידע ויעילות רבה ללקוחותיה.
סוכנות ביטוח אדלשטיין היא סוכנות ביטוח משפחתית המנוהלת על ידי מירי אדלשטיין, המחזיקה בוותק רב שנים והתמחות בכל ענפי הביטוח לרבות: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, תוכניות פנסיה וניהול פיננסי, ביטוחי משכנתא, ביטוחי דירות רכב, עסקים ותחומים נוספים.

1 צפייה בגלריה
מירי אדלשטיין
מירי אדלשטיין
מירי אדלשטיין
(יח"צ)

על מה צריך לתת את הדעת ברכישת ביטוח?

מרבית האנשים המתעניינים בביטוח מסתכלים על השורה התחתונה שהיא "המחיר", מסבירה אדלשטיין במקצועיות, אולם למעשה לא תמיד ניתן להשוות בין התוכניות בשאלת המחיר בלבד, שכן התוכניות שונות זו מזו הן בכיסויים שהן מספקות והן באופי הטיפול, השרות וההתנהלות בעת תביעה- הם פרמטרים חשובים שאין כמותם.

הלקוח צריך לבחור בנותן השרות היעיל ביותר כי "הזול לעיתים עולה ביוקר"

ביטוח הוא מערך מיגון כלכלי – וככזה, חשוב לבחור בתוכנית מותאמת אישית שתספק שקט נפשי וכיסוי במגוון סיטואציות.
מירי אדלשטיין מציגה מוניטין עשיר בהצלחות בטיפול תביעות תוך נטרול הבירוקרטיה המסועפת למבוטח ומיצוי הביטוח לקבלת תשלום גם בתביעות מורכבות ואף בתביעות שנדחו על הסף.
זאת בזכות ידע מקצועי רב, ניסיון רב שנים והיכרות מעמיקה עם אנשי מפתח בחברות הביטוח.
בסופו של דבר הלקוחות שונים זה מזה לכל אחד נדרשת התאמה אישית בהתאם לרמת החיים ולתקציב ומשתנים נוספים.
מה ההבדל בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח ישירה?
הסוכנות שלנו עובדת מול מגוון חברות ביטוח. חברת הביטוח הינה היצרנית והמשווקת הבלעדית של מוצרי הביטוח שברשותה. סוכן ביטוח פועל באמצעות מספר חברות ביטוח ולמעשה יכול לבחור עבור המבוטחים את התוכניות המוזלות, המקיפות והמתאימות לצרכיהן מבין כל חברות הביטוח איתם הוא עובד.
סוכנות הביטוח אדלשטיין עובדת אל מול כל חברות הביטוח המובילות במשק.
טובת המבוטח הוא האינטרס העומד אל מול עיניה טובת המבוטחת.

זמינות!

אחד היתרונות הבולטים של סוכנות אדלשטיין, היא זמינות מלאה למבוטחים, בכל נושא ועניין, שהוא כלי נגיש ללקוחות.
כל השירותים ניתנים באמצעות הווטצאפ ותוך שימוש בכלל הטכנולוגיה הזמינות והנוחות לעבודה, החל מקבלת מידע ומסמכים, וכלה בדיווח על תאונה, צירוף תמונות ומסמכים בהגשת תביעה.
בפניה לסוכנות ביטוח אדלשטיין לא תבלו זמן רב מיותר בהמתנה על הקו, תידרשו לשלוח פקסים למוקדים עמוסים ותסבירו בכל פניה לנציג אחר במה מדובר. הסוכנות שלנו מקבלת ישירות כל פניה ופניה ומחויבת למענה ישיר, בסטנדרטים גבוהים במיוחד של שירות, אדיבות ומקצועיות.

הכרת הלקוח נושא לא פחות חשוב!

כל התקשרות עם סוכנות הביטוח אדלשטיין תיפתח במיפוי הצרכים, היכרות עם המבוטח המיועד וצרכיו, לצד צרכי משפחתו, התייחסות לתחום העיסוק, האתגרים, התחביבים, אורח חיים, התקציב ובניית של תכנית ביטוחית מקיפה, כוללת ומשתלמת, תחת מעטפת שירות מלא, ליווי ומתן מענה מקצועי והכי חשוב שרות בזמן אמת!
מירי אדלשטיין עם מספר רב של שנות ניסיון בענף , טפלה בתביעות לקוחות ודאגה לתשלומי פיצויים על מנת שלקוחותיה יקבלו את המגיע להם לשביעות רצונם.
משרדנו ישמח לתת שרות ויחס מועדף ללקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדות וחברות בע"מ.
טלפון: 052-7731373
פקס: 077-7279007
אימייל: miria8899@gmail.com
אתר הבית: https://edel.co.il