בטון הוא חומר בנייה נהדר ופופולרי שאנו עושים בו שימוש לבנייה של כמעט כל מבנה, החל מבתים, דרך גשרים, מפעלים, קניונים ועוד. גם בבית ובגינה הבטון משמש אותנו לעשיית שבילים, מרפסות וזאת מבלי שנזכיר כמובן את השימוש בבטון בתוך הבית לקירות/תקרה/ריצוף. היום יש פתרון נהדר הנקרא בטון מוחלק ורבים משתמשים בו גם בבתים ובגינה.
מדוע בטון מוחלק מתאים גם לבית?
רבים מכם ודאי מייחסים לבטון את החשיבות של חומר גלם לבנייה אך לא ככזה שיכול להחליף ריצוף או אפילו כזה שניתן לעצב אתו את הרצפה. בטון מוחלק הוא למעשה בטון רגיל שעובר תהליך החלקה עם מכשור מיוחד ולאחר מספר טיפולים תוכלו לקבל תוצר מוגמר ומדהים של רצפה חלקה: ללא חורים, ללא חספוס, ללא עקימות – רק בטון חלק ומעוצב להפליא המרכיב רצפה מבריקה. על אף שאנו רגילים לראות את הבטון המוחלק בעיקר במגרשי ספורט, גני שעשועים, פארקים ומקומות ציבוריים – הרי שגם בבית מדובר בפתרון פופולרי מאוד וזאת בשל יתרונותיו הרבים.

1 צפייה בגלריה
בטון מוחלק
בטון מוחלק
בטון מוחלק
(יח"צ)

היתרונות של בטון מוחלק:
• מחיר – מדובר בפתרון זול ונהדר לעשיית רצפה למרפסת או שבילים בגינה למשל. השימוש בבטון זול יותר מאשר גם בטון וגם מרצפות, מאשר שימוש בסלעים או אבנים מיוחדות ועוד.
• עיצוב – מה שמשלים זה נושא המחיר זה בעצם איך הולכת להיראות הרצפה. רוב האנשים אינם מסתפקים ברצפת בטון אפורה אלא רוצים משהו מעניין ומגוון. ובכן, באמצעות בטון מוחלק ניתן לעצב אותו כפי שרוצים: בצבעים, עם ציורים ועוד.
• עמידות – יתרון נהדר נוסף של בטון מוחלק הוא העמידות שלו בפני תנאי מזג האוויר שונים: שמש, גשם, קור, חום ואפילו ניקיון בחומרי ניקוי וכימיקלים שונים לא משפיעים עליו.
• אור – הבטון המוחלק מחזיר אור גדול יותר מאשר מרצפות, אבנים או בטון רגיל ועל כן יכול לשמש כהגברה לתאורה טבעית בעיקר במהלך שעות היום בהן השמש יכולה להשתקף בהם ולספק תחושה נעימה במרפסת.
איך למצוא את המחירים הטובים ביותר לבטון מוחלק לבית?
אצלנו תוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור בטון מוחלק לבית שלכם אך אם אתם רוצים לבדוק אפשרויות נוספות, תמיד אפשר לבדוק באינטרנט הצעות מחיר לשירותי בטון מוחלק. יש לקחת בחשבון שחשוב גם איכות הבטון, כיצד מתבצעת ההחלקה ובאיזו איכות. אז אם אתם רוצים הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.