נכון להיום ישנם מאות אינסטלטורים במרכז שניתן להיעזר בשירותיהם ולמעשה גם לא קשה במיוחד לאתר בימינו אינסטלטור 24 7 המספק שירות מסביב לשעון ואפילו בסופי השבוע. עם זאת, בדיוק כמו בכל תחום באשר הוא, גם בתחום של אינסטלציה במרכז, קיימים הבדלים מסוימים בין נותני השירות.
באופן כללי רמת השירות בתחום של אינסטלציה במרכז נמצאת בעלייה מתמדת, אך עדיין ישנם אינסטלטורים במרכז הנחשבים לטובים יותר מאחרים. מה שחשוב להבין בהקשר זה הוא שהזמן הנכון והחכם ביותר לאתר מספר טלפון של אינסטלטור במרכז הנחשב למקצועי, אמין ומוביל בתחומו, הוא עכשיו: לא מחר, לא בעוד שבוע או חודש ובטח שלא רק לאחר שכבר מזהים כי קיימת תקלת צנרת.
1 צפייה בגלריה
דפי זהב
דפי זהב
דפי זהב
(צילום: : shutterstock)

אל תגידו "לי זה לא יקרה"
תקלות צנרת הן אף פעם לא חוויה נעימה במיוחד. עם זאת, הן יכולות להפוך להרבה פחות נעימות אם הטיפול בהן מתמהמה. כעת נסו לדמיין שאתם יושבים מול המחשב בחיפוש אחרי אינסטלטור 24/7 כיוון שיש לכם הצפה בדירה באמצע הלילה: אתם מקלידים בגוגל את המילים "אינסטלטור 24/7", מחייגים לאינסטלטור הראשון שמופיע ברשימת תוצאות החיפוש ומגלים תוך שיחה קצרה ולא נעימה, שהוא בכלל לא מספק שירות 24/7.
לאחר מכן אתם מתקשרים לאינסטלטור שמופיע במקום השני, רק כדי לגלות שהוא כבר מזמן החליף מקצוע. האינסטלטור השלישי מעדכן אתכם שהוא בכלל עבר לגור ברמת הגולן, האינסטלטור הרביעי לא טרח לעדכן את המספר שלו ובסופו של דבר החמישי מגיע אליכם באישון לילה אך מתברר שהוא רק עושה את צעדיו הראשונים בתחום ושאין לו מושג איך לטפל בתקלה החמורה שאתם מתמודדים איתה כעת.
הדבר האחרון שיש כוח לעשות כשמתמודדים עם בעיית צנרת
בין אם מדובר על הצפה בדירה, סתימה באסלה או נזילה בכיור, אין לנו ספק ולו הקל שבקלים שהדבר האחרון שיהיה לכם כוח לעשות במקרה של תקלת צנרת, זה סקר שוק מקיף ויסודי. הכוונה היא לסקר שוק שבו אתם מבקשים המלצות מחברים ובני משפחה במרכז, סוקרים חוות דעת וביקורות גולשים, מקבלים ומשווים בין הצעות מחירים, מתרשמים משנות הוותק של אנשי המקצוע השונים, משווים את רמות הזמינות שלהם והרשימה עוד ארוכה.
תחת זאת כל מה שתרצו לעשות במקרה שבו תתמודדו עם תקלת צנרת, זה לחייג לאותו אינסטלטור 24/7, שכבר ברור לכם לחלוטין שיספק לכם שירת לא פחות ממושלם ובסופו של דבר גם לא ידרוש מכם תשלום לא הגיוני בעליל. וכדי שתוכלו ליהנות מהפריבילגיה הזו, ההמלצה הטובה ביותר היא להתחיל את סקר השוק עוד היום ויפה שעה אחת קודם.
השורה התחתונה
במקום להתמלא בתסכול, לבזבז זמן יקר בחיפושים באמצע הלילה ולהוסיף לכם לחץ לחיים, עשו את הדבר הנכון: התחילו לבצע סקר שוק מקיף ויסודי עוד היום בנחת ובלי לחץ וערכו רשימה של אינסטלטורים במרכז, המגיעים עם המלצות חמות, שמספקים שירות מסביב לשעון (שבעה ימים בשבוע) ושאתם יודעים שיוכלו לסייע לכם בשעת חירום עם כל תקלה שהיא. בהצלחה!