המצוקה והפתרון
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שאיתם מתמודדים אנשים שמכורים לסמים קשור לצורך שלהם בסם, ולתפקיד שהוא ממלא עבורם. ברוב המקרים מקורה של ההתמכרות פשוט למדי: מי שמוצא בסם מפלט מהקשיים והמצוקות ימשיך לחזור אליו שוב ושוב, ורק עם מכון גמילה מסמים יוכל לשבור את המעגל האינסופי הזה. זאת בזכות תהליך טיפולי שמאפשר למכור לסגל הרגלים טובים יותר, ולאתר דרכים אפקטיביות להתמודד עם הקשיים השונים. צוות המרכז "וילה מטריקס" מלווה את המכורים בתהליך הזה, ומעניק המון כלים חיוניים לשיפור איכות החיים וליצירת הרגלים טובים ונכונים יותר.
1 צפייה בגלריה
וילה מטריקס
וילה מטריקס
וילה מטריקס
(צילום: pixabay)
כשמושא הגמילה תמיד זמין
אנשים שמכורים לאלכוהול, להימורים או לסמים קלים, הם גם אלה שמתקשים לא פעם להתמיד – פשוט משום שמושא ההתמכרות שלהם זמין בסביבה הקרובה אליהם. הם נתקלים באלכוהול במהלך הקנייה בסופרמרקט או בבילוי עם חברים, וגם משחקי ההימורים מקבלים חשיפה לא מבוטלת באמצעי התקשורת, ברשתות החברתיות ובקרב האנשים הקרובים אליהם יותר מכל. עם זאת, התמכרות להימורים איננה גזירת גורל, ועם כלים טובים לחיים תוכלו לעמוד בפני הפיתוי בהצלחה רבה יותר.
תמיכה משפחתית מחזקת את השינוי
בין אם מדובר בהתמכרות לסמים, לאלכוהול או למשככי כאבים, ליווי משפחתי הוא מרכיב חיוני בתהליך ההתמודדות הזה. למעשה, גמילה מסמים קלים או מהתמכרויות אחרות תהיה אפקטיבית יותר כאשר האנשים הקרובים ביותר יהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך. הם גם אלה שיהיו שם ביום שאחרי, ועם התמיכה שיעניקו למכור לאורך הדרך יהיה לו קצת יותר קל לשרוד את האתגרים ואת המצבים שהובילו אותו אל ההתמכרות בעבר.
לכל התמכרות יש סיבה
תמיכה משפחתית, הרגלים חיוביים וזיהוי הגורמים הרגשיים שהובילו אל ההתמכרות, כל אלה יחד מעניקים לאדם המכור את היכולת לתפוס את השליטה מחדש, וליצור שינוי אמיתי. אם כן, מי שמתמודד עם התמכרות לסמים או לאלכוהול יוכל לקבל מענה מדויק שמותאם בדיוק לצרכיו במרכז "וילה מטריקס", המשלב בין טיפול אישי לקבוצתי לצד מעורבות משפחתית וליווי מלא במסע אל החיים החדשים והנקיים. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 050-4949696.