הרצליה היא אחת הערים המרכזיות והגדולות בישראל ומונה כמעט 100 אלף תושבים. בעיר קיימת גם שכונת היוקרה הרצליה פיתוח המשמשת כמשכנם את אנשי עסקים, סלבריטי ואנשים אחרים בעלי ממון רב. איכות החיים בעיר הינה גבוהה ורק הולכת וגדלה מדי שנה.
בנייני מגורים מהודרים וחדשים יותר קמים מדי שנה, תשתיות חדשות קמות ותשתיות ישנות משתדלות, אטרקציות חדשות נוספות לרווחת התושבים ועוד. בין הטרנדים העיצוביים החדשים שתרצו בבתי מגורים רבים בעיר, במיוחד בבתי קרקע וכן גם בתחום העסקים ובפארקים שונים הוא הבטון המוחלק מחברת אומנות ובטון בע"מ.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

מהו בטון מוחלק?

בטון מוחלק הוא רצפת בטון שעברה החלקה מיוחדת באמצעות מכשיר הנקרא הליקופטר. אל תיבהלו – מדובר במכשיר הדומה מאוד למכשיר פוליש אולם בעל כנפיים מיוחדות בתחתית המכשיר (לכן נקרא הליקופטר) אשר מבצעות את יישור והחלקת הבטון. לאחר הברשת הבטון באמצעות סילר הוא יקבל מראה מבריק או חצי רטוב, עם עיצוב מודרני ומדליק של בטון חלק, נעים למגע, חזק ובלתי חדיר. הבטון לכשעצמו הוא חומר סופג ולכן מריחת הסילר בסיום העבודה הנה חשובה לשמירה על הבטון מפני ספיגת נוזלים וחומרים שונים. מדובר בעיצוב טרנדי מאוד בעולם וכיום גם בישראל ואנשים רבים בהרצליה, באזור המרכז ובמקומות נוספים ברחבי הארץ משתמשים בו גם לעיצוב הריצוף בתוך הבית.

מה קורה במידה ויש לי ריצוף קיים כבר בבית?

מכיוון שלא ניתן לרצף בטון מוחלק על הריצוף הקיים צריך לשבור ולהסיר את האריחים הקרמיים הקיימים, לפנות אותם לאתר פסולת מורשה ורק לאחר מכן לבצע את יציקת הבטון במקום. חשוב לבצע את העבודה בזהירות מבלי לפגוע בקירות ובזמן העבודה חשוב שלא יהיו ילדים או בעלי חיים באזור.

כמה עולה לי לעשות בטון מוחלק?

עלות הבטון המוחלק עשויה להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים אולם הטווחים ינועו בדרך כלל בין 200 ל-350 שקל למטר רבוע, בשונה לחלוטין מעלויות מיקרוטופינג. המחיר ישתנה בין איש מקצוע אחד לאחר ואיך שהם מעריכים את זמן העבודה שלהם. כמו כן הפרמטר שאולי ישפיע הכי הרבה על המחיר הסופי שתשלמו יהיה המצב בשטח. במידה ויש הצורך בכמות גדולה של שומשום, שעות עבודה רבות יותר של טרקטור ליישור השטח והידוק שלו וכמובן במידה ויש הצורך לפרק אריחים קרמיים בבית הרי שגם זה מייקר את המחיר.
נסכם עם היתרונות של הבטון המוחלק:
לבטון המוחלק מספר יתרונות בולטים. ראשית ניתן לבצע את היציקה במהירות ולאחר כמה שעות בלבד של ייבוש ניתן להחליק את הבטון. לאחר כמה שעות נוספות הבטון יהיה מוכן לשימוש. כלומר מדובר בריצוף שמתייבש מהר וניתן להשתמש בו כבר ביום שלמחרת. כמו כן מדובר בריצוף זול יותר מהאריחים הקרמיים. העיצוב אופנתי ומהודר ומדובר בחומר חזק שמתאים למגוון רחב של חללים, כולל לחללים פנימיים בבתי מגורים. אם אתם אוהבים את הסגנון כדאי להזמין את השירות בשיפוץ הקרוב.