הוא יכול לאכול פסטה כל היום ומעדיף לבשל פשוט וקלאסי: עומר שיש (40) הייטקיסט לשעבר ותושב הרצליה נכנס לנבחרת של "מאסטר שף" (עונה 10). שיש דור רביעי בהרצליה, נשוי לתמרה, אבא של גיא, גפן וגור ועד הקורונה היה מנהל מוצר בהייטק. "מאז הקורונה אני אבא במשרה מלאה עם התינוק בבית. בזמן הפנוי אני מפעיל עסק קטן לייצור אמפנדס. יש לי קבוצת ווטסאפ שמורכבת מ-130 חברים מהשכונה שמזמינים במהלך השבוע וכל שישי אני יוצא לסבב חלוקה", אמר ל-mynet הרצליה.

5 צפייה בגלריה
עומר שיש
עומר שיש
עומר שיש. "מאז הקורונה אני אבא במשרה מלאה עם התינוק בבית"
( צילום: רונן אקרמן)

יום בהיר אחד שיש קיבל שיחת טלפון מפתיעה מההפקה ובה נאמר לו שמישהו "הלשין" עליו שהוא יודע לבשל. "מפה לשם מילאתי את הטפסים והוזמנתי לאודישנים מקדימים. בדיעבד נודע לי שחברה של אשתי היתה זו שפטפטה לטובתי עם ההפקה והובילה לשיחה המפתיעה.
"הגעתי לתכנית מתוך יצר הרפתקנות, בכלל לא דמיינתי שאתקדם בשלבים זה התחיל כמשהו להשתעשע בו ולאט לאט הפך לאמיתי. בחיים לא האמנתי שאמצע את עצמי בפריים טיים בתכנית ריאליטי ומי שמכיר אותי בטח מאוד מופתע כי אני מאוד בחור שקט בדרך כלל".
5 צפייה בגלריה
האמפנדס של עומר
האמפנדס של עומר
האמפנדס של עומר
(צילום: עומר שיש)
5 צפייה בגלריה
פאי גלוטן
פאי גלוטן
פאי גלוטן
(צילום: מתוך האינסטגרם של עומר שיש)

איך הגבת כשבישרו לך שאתה בנבחרת?
"הייתי מאוד מתוח לפני הבשורה המשמחת כי ככל שעוברים שלבים בתהליך כך גדל הרעב להמשיך עוד ועוד. השופטים קראו בשמותיהם של אלו שנכנסו לנבחרת ואני נותרתי בין האחרונים. לא האמנתי כששמעתי את שמי זה הרגיש כמו חלום, באותו רגע בכלל לא עיקלתי את המשמעות אבל שמחתי מאוד".
מהי המנה המועדפת עליך?
"אני מוכן לאכול פסטה כל יום כל היום. יש כמה מנות פסטה שאני מכור אליהן אבל אחת האהובות עלי במיוחד זה ספגטי אליו אי אוליו (שום ושמן זית) מנה מאוד פשוטה אבל מדויקת כל כך".

5 צפייה בגלריה
עומר שיש
עומר שיש
שיש. "אני מוכן לאכול פסטה כל יום כל היום"
( צילום מסך, קשת 12)

מה היה לך קשה הכי הרבה במהלך התכנית?
"הכי קשה היה לקבל משימה ולחשוב תוך דקות על רעיון מספיק יצירתי שיצליח להרשים את השופטים וגם יעמוד בזמנים הלחוצים. אחר כך להוציא לפועל ולבשל את הרעיון כשתוך כדי כל העת צריך גם לספר את סיפור המנה מול המצלמה".
עם איזה סוג של אוכל היית מעדיף לא להתעסק?
"שאלה קשה, אני אוהב לבשל אוכל מכל העולמות. יש סוגי אוכל שאני פחות אוהב לאכול כמו חלקי פנים למשל אבל אני אוהב לבשל בערך הכל".

5 צפייה בגלריה
מנת האודישן של עומר שיש
מנת האודישן של עומר שיש
מנת האודישן של עומר שיש
( צילום מסך, קשת 12)

איזו מסעדה אתה הכי אוהב בהרצליה?
"אני חולה על אוכל תאילנדי אותנטי ונאמן למקור ואחת המסעדות האהובות עלי בעיר היא 'בנגקוק קיטשן'".
ואיזו מנה לא תגיש לעולם?
"אני חושב שלעולם לא אגיש מנה שאני לא שלם איתה. חשוב לי מאוד שמי שאוכל את האוכל שלי יהנה ממנו. קשה לי לחשוב על מנה ספציפית שלעולם לא אגיש אבל אני מעדיף לבשל פשוט, קלאסי ומנחם".
לאינסטגרם על עומר שיש - לחצו כאן.