1 צפייה בגלריה
בורשטיין ופדלון | צילום: יח"צ
בורשטיין ופדלון | צילום: יח"צ
בורשטיין ופדלון | צילום: יח"צ
הקפטן לשעבר של נבחרת ישראל בכדורסל, טל בורשטיין, המתנשא לגובה של 1.98 מטר, הוא שחקן החיזוק החדש ברשימתו של משה פדלון - "חזון וניסיון". בורשטיין, בן 38, נשוי ואב לשתי בנות ובן, מתגורר בהרצליה הירוקה, מדורג כרגע במקום ה-9 ברשימה.
בורשטיין גדל במחלקת הנוער המקומית ועד לאחרונה היה חלק מצוות המאמנים של מכבי תל אביב בכדורסל. אם ייבחר למועצה, יהיה אמון על קידום מנהיגות נוער וכדורסל. ״אני מתרגש מאד להצטרף למשה פדלון", אמר עם ההכרזה. "אני מכיר אותו היטב. כמו קפטן של נבחרת, הוא ראש עיר שעובד בצוות, קשוב ואחראי. אני קודם כל אבא שדואג לילדים שלו ורוצה לחזק את העיר בה הם גדלים. זו תהיה זכות גדולה עבורי להחזיר לילדי הרצליה את ערכי המנהיגות ואהבת הספורט שאני גדלתי עליהם".
בורשטיין לקח חלק במחלקת הנוער של בני הרצליה ועלה לקבוצת הבוגרים בשנת 1997. שלוש שנים לאחר מכן עבר למכבי תל־אביב, שם שיחק 11 עונות, זכה ב-22 תארים, ביניהם שלושה גביעי אירופה, 10 אליפויות, 8 גביעי מדינה. הוא כיהן כקפטן נבחרת ישראל ובעונה האחרונה שלו גם קפטן מכבי תל אביב.
ראש העיר הרצליה, משה פדלון, בירך את השחקן והמאמן: "טל בורשטיין במועצת העיר זו תעודת כבוד של יושרה ומקצועיות. הוא סמל למצוינות ודוגמא אישית. אני שמח שטל הסכים לקחת על עצמו את קידום הכדורסל בהרצליה בדגש על שחקנים צעירים. כשלצידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, אני יודע שהרצליה תמשיך להיות בידיים טובות ולזנק קדימה".
בתוך כך נמסר מסיעתו של ראש העיר כי גם המאסטר שף יהודה עמר, תושב הרצליה הירוקה, הצטרף ל"חזון וניסיון". לרגל ההצטרפות הזמין עמר את צוות המטה לארוחת צהריים בביתו.