מאות מרכזיה הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית יקיימו בחודש הקרוב את "פברואר יוצא מן הכלל", במסגרתו יתקיימו מאות רבות של פעילויות שנועדו לעודד שילוב, נגישות, היכרות ושותפות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מוגבלות בקהילותיהם. "פברואר יוצא מן הכלל" הוא יוזמה ארצית שהגיע מהשטח ולכן, החליטו לפעול על מנת לשנות את חוסר הנכונות דרך העלאת המודעות לנושא כבר בגיל הצעיר.

בין האירועים שיתקיימו החודש במרכזים הקהילתיים הרצליה של החברה למתנ"סים:

יום שלישי 11.2.20 סיפור "יהושוע הכלבלב" במתנ"ס נווה עמל עם ימית אוגש כבדת ראיה שמספרת סיפורי ילדים. על כלבלב יחיד ומיוחד שכולם אוהבים, יש לו חלום כמו לכל אחד מאיתנו, האם יגשים אותו? מתאים לגילאי 3-6 בשעה 17:30 מחיר כרטיס 20 שקלים.
עוד באותו יום, במסגרת תכנית עמיתים, מתנ"ס יד התשעה ומתנ"ס נווה עמל מזמינים אתכם להקרנה חגיגית של הסרט "אל תשכחי אותי", המביא את סיפורם של שני צעירים מעולמות שונים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ויחד יוצאים למסע מרגש של גילוי וקרבה. לאחר הסרט תתקיים שיחה פתוחה עם התסריטאי והשחקן 20:00 מחיר כניסה: 10 שקלים. (אירוע למבוגרים).

2 צפייה בגלריה
נינו הרמן
נינו הרמן
נינו הרמן
(באדיבות נינו הרמן)

יום חמישי 13.2.20, הרצאה של הצלם נינו הרמן, צלם עיתונות ותיק שעבר לצילום אומנותי המציג בהרצאתו תצלומים אנושיים מתקופות שונות, לדבריו "בגיל שנתיים חליתי בשיתוק ילדים ובחרתי לנוע אין משהו שמגביל אותנו זאת האמונה והתפיסה שלי." בשעה 10:30 במתנ"ס נוף ים, כניסה חופשית.
יום שלישי 18.2.20 פעילות משותפת ומיוחדת של חברי קבוצת השווים והנוער בציור משותף במתנ"ס נווה עמל. בשעה 17:00 כניסה חופשית אך מספר המקומות מוגבל.
עוד ביום שלישי בהרצליה הצעירה, יוקרן סרט להעלאת המודעות לשיווין "משפחת בלייה" להורים וילדים מגיל 10 ומעלה בשעה 19:00, הכניסה חופשית.
יום רביעי 19.2.20 הקרנת הסרט "איך מסמנים אהבה", סרטו של אלעד כהן ואיריס בן משה, סרט תיעודי על חייו של אלעד, בימאי חירש והחיים בצל החרשות. בסיומו של הסרט, יתארח אלעד עם מתורגמנית שפת הסימנים לשיח בנושא. בשעה 20:30 במתנ"ס נווה עמל, כרטיס כניסה 20 שקלים.

2 צפייה בגלריה
אבירם פישר בהרצאה
אבירם פישר בהרצאה
אבירם פישר בהרצאה
(יח"צ)

יום חמישי 20.2.20, הרצאה מרגשת של אבירם פישר ועדי ינקלביץ' גואטה, על החיים לצד אח ובן מיוחד מרגע האבחון ועד "היציאה מארון האוטיזם" ולאחר מכן, פאנל "סליחה על השאלה" בהשתתפות אנשים על הרצף האוטיסטי וחברים בקבוצות "רעים". במתנ"ס נווה ישראל בשעה 20:00, הכניסה חופשית בהרשמה מראש.
יום רביעי 26.2.20, תערוכת גיבורי על - פתיחת תערוכת צילומים במתנ"ס נווה עמל לזכרה של עומר אורן. מיטל עופר בתיעוד ילדים מיוחדים. הרצאה "שמיכת הפרחים" רותי גאון, אמא של ארז בהרצאה על נקודת המפנה בעקבות הפוסט על הילד עם הנקודות. בשעה 19:30, הכניסה חופשית.
לפרטים נוספים אודות האירועים השונים היכנסו לאתר מרכזים קהילתיים הרצליה.