המורה לאנגלית (ישראל / צרפת, 2019)
רייצ׳ל, צעירה אנגליה, מגויסת על ידי המוסד כשהיא שוהה בארץ, ונשלחת למשימה ארוכת טווח באיראן. הכיסוי שלה: מורה לאנגלית בבית ספר לשפות. למרות קשרה הקלוש לישראל, רייצ׳ל נעלמת לתוך החיים החדשים שלה תוך שהיא מבצעת מדי פעם משימות בשביל המוסד שקשורות בסיכול תכניות הגרעין האיראניות. כשתומאס, המפעיל של רייצ'ל ומי שלקח אותה תחת חסותו, מגלה שהיא התחילה לנהל רומן עם איש עסקים איראני – האיזון העדין בין חייה האישיים והמקצועיים מתחיל להתערער.
בימוי: יובל אדלר. שחקנים: דיאן קרוגר, מרטין פרימן.
קאטס (אנגליה, 2019)
סיפורו של שבט של חתולים שמתכנס מדי שנה למשך לילה קסום ומיוחד, ובו זקן השבט בוחר בחתול האחד אשר יזכה לעלות לשמיים ולהיוולד מחדש לחיים חדשים ומאושרים ולהיות כל מה שאי פעם חלם. כל חתול מציג את עצמו בשיר ובריקוד וכולם יחד מתחרים על האפשרות לעלות לשמיים ורק אחד ינצח. אך כשזקן השבט נחטף, על החתולים לאזור אומץ ולהשיב אותו לפני שיפציע הבוקר.
בימוי: טום הופר. שחקנים: ג'ניפר הדסון, ג'יימס קורדן, ג'ודי דנץ', אידריס אלבה, טיילור סוויפט, ג'ייסון דרולו, איאן מקלן.
השנה הראשונה שלי (צרפת, 2019)
אחר שנתיים בהן ניסה אנטואן לעבור את המכינה לבית הספר לרפואה ללא הצלחה, הוא מגיע לניסיונו השלישי, ושם הוא פוגש את בנז'מה, בן למנתח בכיר ממשפחת מהגרים, המגיע לשנת הלימודים הראשונה בפקולטה לרפואה ישר אחרי שסיים בית ספר תיכון. השניים מתמודדים עם הלחצים והסביבה התחרותית, והם נאלצים להתגבר על המכשולים היומיומיים בדרכם ועם הציפיות הגבוהות מהם ליום המחר.
בימוי: תומא לילטי. שחקנים: ונסן לקוסט, וויליאם לבגיל.
ברלין סיפור אהבה (גרמניה, 2019)
מפיק סרטים שמתאהב בבחורה שעושה מופעי בובות לילדים, בחורה צעירה שמקדישה את חייה לטיפול בחיי פליטים. האם של הבחורה שלומדת להכיר את בתה בביקור בעיר שהיא גרה, גבר מבוגר שפוגש בבר צעירה יפהפה – דרך סיפורי האהבה האלה שכולם מתחברים לברלין אנו לומדים להכיר את העיר הזאת כפי שמעולם לא הכרנו.
בימוי: דיאנה אגרון, פיטר צ'לסום, קלאוס קלאוסן, פרננדו אימבקי, ג'סטין פרנקלין, דניס גנסל, דני לוי, דניאל לבובסקי. שחקנים: קיירה נייטלי, הלן מירן, לוק וילסון, מיקי רורק.
מרגלים לא רגילים (ארה"ב, 2019)
מרגל העל לאנס סטרלינג והמדען וולטר בקט הם ממש הפכים. לאנס רגוע, מנומס ונעים הליכות, ואילו וולטר לא ממש. כפיצוי על חסרונותיו החברתיים ובאמצעות חכמתו והמצאותיו הטכנולוגיות, הוא יוצר גאדג'טים מטורפים בהם לאנס עושה שימוש במשימותיו החשובות. אך כשהאירועים מקבלים תפנית לא צפויה, וולטר ולאנס לפתע חייבים לסמוך אחד על השני באופן חדש לגמרי. הזוג המוזר יהיה חייב ללמוד לעבוד כצוות, אחרת העולם כולו יהיה בסכנה.
בימוי: ניק ברונו, טרוי קווין. דיבוב: וויל סמית, טום הולנד, גולדי הון.