השנה מציינים 50 שנה לפטירתו של המשורר נתן אלתרמן. אלתרמן לא מזוהה כמשורר לילדים, אך המופע "מגש הקצב", שיגיע בקרוב להרצליה, מגלה את היכולת להגיע גם לקוראים הצעירים בשירים שראו אור כ"שירי ילדים". המופע מציג לחנים חדשים לשירי הילדים של אלתרמן וכמו כן כמה קלאסיקות מוכרות ואהובות.
על הבמה תוכלו לצפות בזמר יובל מנדלסון (״שייגעצ״, ״המסע לפולין״) בתפקיד המספר, המוזיקאיות ענת מושקובסקי ורוני וגנר, והמוזיקאי נדב הולנדר (״מייקל״, אלון עדר ולהקה) שגם אחראי ללחנים, לקטעי הקישור ולהפקה המוזיקלית. את המופע הפיקה עינת בסר.
1 צפייה בגלריה
מגש הקצב. צילום: אביב כהן
מגש הקצב. צילום: אביב כהן
מגש הקצב. צילום: אביב כהן
המופע נוצר מתוך מחשבה לקרב ולהנגיש את שיריו של המשורר נתן אלתרמן לקהל חדש, צעיר, ולצד זה לתת מענה רענן ועכשווי לקהל הותיק. המופע מותאם לילדים ולכל המשפחה ומלווה במצגת המילים מנוקדות. לחניו של הולנדר מותאמים בפרויקט זה לילדים, ועם זאת אינם מתיילדים, הם מורכבים מוזיקלית ועמוקים, יפים בפשטותם וניקיונם, נעימים והרמוניים ומותאמים לאוזן הישראלית. הלחנים מושפעים ממסורת ההלחנה לילדים, במיוחד של שירי משוררים, ולצד הלחנים המקוריים, המופע נותן מקום של כבוד למספר מלחינים ותיקים: "שיר העמק" בלחן של דניאל סמבורסקי, "הבלדה על חמוריקו" בלחן של סשה ארגוב ועוד.
מגש הקצב, ראשון 29.12, שעה 10:00. זאפה הרצליה. לכרטיסים לחץ כאן.