החלום של ערבה גל מהרצליה: להקליט אלבום יחד עם קהל המאזינים בהופעות חיות, ולשם כך היא פתחה בקמפיין מימון המונים.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
ערבה גל, תושבת נוף ים בהרצליה היא צלמת ועורכת ווידאו, שלא משנה כמה עבדה ואהבה את מה שעשתה ואפילו הרוויחה יפה. משהו בתוכה נשאר ריק. היא בחרה לצאת למסע ונסעה לשלושה חודשים להודו. אחרי שלושה שבועות מצאה גיטרה ופתאום התחילה לכתוב שירים. היא פרטה על הגיטרה, הלחן והמילים פשוט יצאו מתוכה.
"פגשתי את סאלי, צעירה מדהימה ששמעה את המוזיקה שלי והחליטה לתת לי במתנה את הגיטרה האקוסטית שלה" משתפת ערבה, "על הגיטרה היה שלט 'ואהבת' ואני הרגשתי שזו המשימה שלי, לאהוב וליצור והחלטתי להמשיך את המסע".
שלושת החודשים הפכו לשנה וחצי: מהודו היא המשיכה לברלין, אמסטרדם, לונדון, פולין סלובקיה ועוד. כשמיצתה את אירופה חזרה למזרח והפעם לתאילנד. רק היא, המוסיקה והגיטרה תרמיל קטן על הגב.
היא מספרת שהיו ימים ששהתה במלונות פאר וריזורטים מטורפים כמו במלון של אושו. והיו ימים שנרדמה על הרצפה בבית של הודי שפגשה. "הרגשתי שאני בשליחות. שיש לי משימה, לאורך כל המסע הרגשתי שאני ממש מגישמה חלום שלא הייתי מודעת אליו. שלי וגם את זה של המאזינים שלי, הקהל שהגיע להשתתף בהופעות שלי".
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
אחרי שלוש שנים היא חזרה לארץ, מצאה אהבה והמשיכה לנגן. ליצור ולכתוב. כיום היא מופיעה כל הזמן. תמיד הופעות קטנות, מול קהל שמבקש משהו אחר מהמינסטרים. בימים אלה ערבה מתנדבת ומופיעה מול אינספור מוסדות, ארגונים וקבוצות המבקשות ממנה להשמיע את יצירותיה וחולמת להקליט אלבום בהופעות החיות. יחד עם הקהל. ערבה מסכמת: " זוהי מוזיקה שנכתבה בטבע וכך היא צריכה להישמע".
להגשמת חלומה של ערבה לחצו כאן.