כאב ותהילה (ספרד 2019)
סאלבדור מאיו, במאי קולנוע ששיאו מאחוריו, בסדרה של מפגשים עם דמויות מחייו ומעברו – חלקם מפגשים פיזיים, חלקם מתרחשים בזכרונו. החל מילדותו בכפר קטן בוולנסיה בו חווה את ההתאהבות הראשונה שלו, דרך גילוי אמנות הקולנוע ואהבתו הבוגרת הראשונה במדריד שתרומם ואז תשבור אותו, ועד חייו היום שמאופיינים בהתנסויות חדשות והשלמה עם העבר.
בימוי: פדרו אלמודובר. שחקנים: פנלופה קרוז, אנטוניו בנדרס, נורה נאבאס.
מהיר ועצבני: הובס שואו (ארה"ב, 2019)
לוק הובס הוא סוכן נאמן ושומר חוק של שירות אבטחת הדיפלומטים האמריקאי, ודקארד שואו הוא סוכן סורר לשעבר של יחידת עילית בריטית. כשהטרוריסט, הנבל והאנרכיסט המשופר גנטית בריקסטון משיג שליטה על נשק ביולוגי הרסני שעלול להחריב את האנושות לעד, ומתיידד עם האטי, סוכנת מושחתת מבריקה וחסרת פחד מארגון הביון הבריטי MI6 שהיא במקרה גם אחותו של שואו, שני היריבים המושבעים מאחדים כוחות ועובדים יחד כדי לנצח את האדם היחיד שעשוי להיות משוגע יותר משניהם.
בימוי: דיוויד ליטץ'. שחקנים: דווין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'האם, אידריס אלבה, הלן מירן.
תשאלו את ד"ר רות (ארה"ב, 2019)
פורטרט אינטימי של דוקטור רות וסטהיימר, ניצולת שואה שהפכה לסקסולוגית המפורסמת באמריקה. לציון יום הולדתה ה-90, דוקטור רות חוזרת אל עברה הטראומטי בשואה, מגוללת את סיפור הצלחתה הלא ייאמן באמריקה, ומגדירה במילותיה את המהפכה המינית ששינתה את העולם.
בימוי: ריאן ווייט.
שכחו אותי בגלקסיה (צרפת, 2019)
וילי הוא ילד-אסטרונאוט, שנמצא במשימה חללית חשובה עם הוריו האסטרונאוטים. יום בהיר אחד, הוא מגיע בטעות לכוכב לא מוכר המאוכלס ביצורים מוזרים, צבעוניים ומופלאים. בעזרת שני חבריו הטובים- באק, רובוט הישרדות מתוחכם שיודע לעשות הכל, ופלאש, יצור מתוק להפליא, נבון ונאמן במיוחד, יוצא ווילי לחפש את משדר הרדיו רב העוצמה באמצעותו יוכל לאותת לצוות החילוץ ולשוב לכדור הארץ.
בימוי: אריק טוסטי.