אנחנו (ארה"ב, 2019)
אדלייד, רדופת טראומות לא פתורות ומסובכות להסבר, מרגישה שהפרנויה שלה מתעצמת לרמה קריטית כשהיא מתחילה להיות בטוחה שמשהו רע עומד לקרות למשפחה שלה. אחרי שבילו יום מתוח בחוף הים עם חבריהם, משפחת טיילור, אדלייד ומשפחתה חוזרים לבית הנופש שלהם. כשיורדת החשיכה, משפחת וילסון מגלה ארבע צללי ות מחזיקות ידיים עומדות יחדיו בחנייה - כפילים של עצמם.
בימוי: ג'ורדן פיל. שחקנים: אליזבת' מוס, וינסטון דוק, לופיטה ניונגו, קארה הייוורד.
עם הגב לקיר (ארה"ב, 2018)
רידג'מן, שוטר ותיק ונחוש, ואנתוני, שותפו הצעיר והנאמן, מסתבכים כאשר הם נתפסים בעדשת מצלמה מכים סוחר סמים. ההמולה התקשורתית מביאה להשהייתם הזמנית מהמשטרה ולחיק משפחותיהם הנתונות במצוקה כלכלית. המסע חסר הפשרות שלהם אחר הבטחת העתיד של יקיריהם, ואחד של השני, יוביל אותם למחוזות אפלים ואלימים שכמותם לא חוו לפני כן.
בימוי: ס. קרייג זהאלר. שחקנים: מל גיבסון, וינס ווהן, ג'ניפר קרפנטר, דון ג'ונסון.
מקס רוז (ארה"ב, 2016)
מקס, מוזיקאי לשעבר, נפרד מאשתו האהובה קרוב ל-6 עשורים. אף על פי שהקריירה שלו לא הייתה מה שקיווה, מקס תמיד הרגיש כמו מצליחן, כי אשתו אווה, היפה והאלגנטית הייתה לצידו. אך כאשר מקס עובר על חפציה, הוא מגלה מכתב אהבה מבחור אחר. התגלית גורמת לו להאמין כי כל נישואיו וכל חייו נבנו על ש קר. לאחר הכעס הראשוני, מקס מחליט שהוא חייב לגלות מי הוא האיש האחר ש״גנב״ את ליבה של אשתו. בעזרת בנו ונכדתו האהובה, הוא יוצא למסע אשר יוביל אותו אל הלא נודע.
בימוי: דניאל נוח. שחקנים: ג'רי לואיס, קווין פולק, דין סטוקוול, פרד ווילארד.
צ'מפיונס (ספרד, 2018)
מרקוס, עוזר מאמן בקבוצת כדורסל מקצוענית, רב עם הבוס שלו וגורם בדרך לתאונת דרכים. לאחר שהוא מפוטר מעבודתו, הוא נשלח על ידי בית המשפט ל-90 שעות של עבודות שירות בקבוצת כדורסל המורכבת מגברים עם מוגבלויות. מה שמתחיל כעונש עבור מרקוס, הופך בהדרגה למסע של גילוי עצמי וידידות מופלאה.
בימוי: חאבייר פסר. שחקנים: חוויאר גוטיירז, חסוס לאגו סוליס, רוברטו סנצ׳ס, חסוס וידאל.