מעל לכל חשד (ארה"ב, 2019)

סיפורו האמיתי של סוכן FBI צעיר ומבטיח הנשלח להתגורר עם משפחתו בקנטקי במטרה לאסוף מידע על כנופיית פשע מקומית. מפגש מקרי עם צעירה יפה ומתוסבכת מוביל אותו להשיג מידע מודיעני יקר ערך, אך גם סוחף אותו אל תוך רומן אסור שמעמיד את החקירה ואת חיי משפחתו בסכנה ממשית.
בימוי: פיליפ נויס. שחקנים: ג'ק יוסטון, אמיליה קלארק, ג'וני נוקסוויל, ת'ורה בירץ'.


הג'נטלמנים (אנגליה, 2019)

סיפורו של מיקי פירסון, אמריקאי שהקים אימפריית סחר במריחואנה בלונדון. כאשר הוא מחליט לפרוש ולמכור את העסק שלו מתחילות להירקם בסביבתו שורה של מזימות הכוללות חטיפות, בקשות שוחד ומעשי אלימות המביאים את העולם התחתון הבריטי כולו לנקודת רתיחה.
בימוי: גאי ריצ'י. שחקנים: מתיו מקונוהי, צ'רלי הונאם, הנרי גולדינג, קולין פארל, יו גרנט.


נשים קטנות (ארה"ב, 2019)

מבט לאחור של ג'ו מארץ', האלטר-אגו של הסופרת, על חייה הבדיוניים ועל הסיפור האהוב של האחיות מארץ' – ארבע נשים צעירות שכל אחת נחושה לחיות את חייה בתנאים שלה.
בימוי: גרטה גרוויג. שחקנים:  מריל סטריפ, סירשה רונן, אמה ווטסון, טימותי שאלאמה, לורה דרן.


טבעת החנק (ארה"ב, 2020)

עיבוד מודרני למותחן האימה הקלאסי של הנרי ג'יימס. קייט, בחורה צעירה, נשכרת על ידי גבר מסתורי לטפל באחיינים שלו אשר התייתמו לא מכבר מהוריהם. במהרה היא מגלה שהם מסתירים ממנה סודות אפלים ונוראים.
בימוי: פלוריאן זיגיסמונדי. שחקנים: מקנזי דיוויס, פין וולפהארד, ברוקלין פרינס.


הצלם ממומבאי (הודו, 2019)

רפי הוא בחור שקט וצנוע שמתפרנס מצילום תיירים ברחובות הומי האדם של מומבאי, אחת הערים העמוסות בעולם. יום אחד הוא פוגש במילוני, בחורה ממעמד גבוה משלו, יפה וחכמה – אבל בודדה. רפי המוקסם מבקש לצלם את מילוני, והיא, להפתעתו, מסכימה. לאחר מכן, כשסבתו של רפי לוחצת עליו להתחתן ולהקים משפחה הוא מראה לה את התמונה של מילוני ומספר לה שהיא בחירת ליבו. העניינים מסתבכים כשהסבתא מחליטה לבוא לבקר.
בימוי: ריטש בטרה. בימוי: נוואזואדין סידיקוי, סניה מלהוטרה, פארוק ג'אפר.