משלוחי מנות, אוזני המן, וילדים בתחפושות מתוקות- מתוקות הם כמה מהדברים שהופכים את פורים לחג הכי מתוק בשנה. השנה, קניון שבעת הכוכבים מזמין את הילדים לחוויה שתהפוך את חג הפורים למתוק עוד יותר, עם קרנבל פורים צבעוני בו עמדות איפור, צילום, דמויות פורימיות, ומפעל מתוק בו ייצרו הילדים שלל חטיפי פורים מיוחדים.
1 צפייה בגלריה
דוכן איפור לילדים
דוכן איפור לילדים
דוכן איפור לילדים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
במתחם האפייה יתחפשו הילדים לאופים קטנים ויכינו את המאכל המסורתי של החג – אוזני המן במבחר מילויים מתקתקים. בנוסף, ילמדו הילדים שפורים איננו מסתכם באוזן המן בלבד, ושיש גם "עין המן"- מאפה מסורתי מרוקאי אותו נהוג היה לאכול במהלך החג, ושגם אותו יכינו הילדים במתחם. בסיום הביקור במתחם האפייה יוכלו הילדים להנות מפיסול מתוק במיוחד לפורים: עם עמדות בהן ילושו בצק בסוכר, ויכינו ממנו דמויות פורימיות צבעוניות כמיטב הדמיון. את תוצרי האפייה והפיסול פרי ידיהם, יוכלו הילדים לשלב במשלוחי מנות בעיצוב אישי אותם יכינו בעמדה ליצירת משלוחי מנות מתוקים.
כחלק מחוויית פורים, הביקור בקרנבל איננו רק מתוק – אלא גם צבעוני במיוחד, עם עמדות ליצירת מסכות, רעשנים, שרביטים וכתרים, כאלו שיוסיפו טאץ' לכל תחפושת. מאפרות מקצועיות יוסיפו צבע ושמחה לפניהם של הילדים והמבוגרים המחופשים, דמויות פורימיות צבעוניות יסתובבו בין החוגגים, וכדי שחוויה לא תשכח, יזכו המבקרים לצילום מקצועי אותו יוכלו לקחת מהקרנבל.
הכניסה חופשית,
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
הפנינג פורים: תאריכים 10/3-11/3 , בין השעות 11:00-14:00 ו 16:00-19:00
פורסם לראשונה: 16:43, 08.03.20