אם אתם מעסיקים או אחראיים לרכישת המתנות לעובדים, אתם רוצים להכיר את "הפי גיפט" מבית קשרים פלוס, הכרטיס היחיד שמאפשר לעובדים ליהנות מבחירה של מתנות רבות ברכישה אונליין או רכישה פיזית. הכרטיס מתאים לרכישה בכל רשתות המזון, בבתי מלון, חברות תעופה, מסעדות, שימוש בוולט ותן ביס ואפילו איביי, אמזון ואסוס.
השנה העובדים יבחרו את המתנה הכי טובה עבורם המטרה של המעסיקים וועדי העובדים היא להעניק מתנות חג לעובדים שיהיו הכי טובות, לכולם. הבעיה היא שלא לכולם יש את אותו הטעם ובעוד שעובד אחד ישמח להשתמש במתנה במותג גדול אחר יעדיף דווקא להתפנק בטיפול. כל אחד מגדיר מהי מתנה טובה בשבילו ומסיבה זו קשרים פלוס יצרה את Happy Gift Online. זוהי החברה היחידה שמאפשרת לעובדים ליהנות ממגוון עצום של מתנות בכל תחום שאפשר לחשוב עליו. מרכישה בכל רשתות המזון ועד קניה באתרים מובילים מן העולם. "המטרה שלנו היא להעניק לכל עובד ועובדת את החוויה המושלמת בכל חג מחדש. לכן, יצרנו כרטיס גלובלי דיגיטלי שנותן לעובדים אלפי אפשרויות, כמעט ללא מגבלה". התוצאה היא כרטיס שמעסיקים אוהבים להעניק ועובדים אוהבים לקבל.
3 צפייה בגלריה
קשרים פלוס
קשרים פלוס
קשרים פלוס
(צילום: יח"צ)
ליהנות ממתנה גם כשהעבודה מתבצעת מהבית החיפוש אחר מתנות לעובדים לפסח לא צריך להיות מסובך וכדי להעלות חיוך על הפנים יש להפנים שיותר אנשים בבית ולכן אין כל סיבה שהמתנה לא תתאים לכך. כל עובד ועובדת נהנים לקבל מתנה לכבוד החג וכולם רוצים לממש את המתנה בדרך הכי פשוטה ונוחה. עכשיו, כשכל כך הרבה אנשים עובדים מהבית, יש צורך במתנה שאפשר לממש גם בלי לצאת החוצה. גם כשהעבודה לא מתבצעת מהבית, יותר אנשים רוצים לחזור אל המקום שהם הכי אוהבים ועכשיו הם יכולים לשבת בנינוחות ולבחור לעצמם את המתנה. לצד הכרטיס ישנו גם אתר שמאפשר לכל אחד לראות את המתנות שניתן לממש ולקבל את כל המידע שעשוי להיות רלוונטי לקראת החג.
3 צפייה בגלריה
קשרים פלוס
קשרים פלוס
קשרים פלוס
(צילום: יח"צ)
הפסח הזה עומד להיות שמח מצד אחד, יותר אנשים נמצאים בבית. מצד שני, יש את אלו שמעדיפים דווקא לצאת ולהתאוורר. "הפי גיפט" הוא הכרטיס היחיד שמשלב בין כל העולמות ושם את העובדים בראש סדר העדיפויות. כחלק מתפיסת הקדמה, השירות והלקוח במרכז, חברת קשרים פלוס ערכה מחקר בו בחנה כיצד העובדים רוצים לנצל את המתנה שלהם.
3 צפייה בגלריה
קשרים פלוס
קשרים פלוס
קשרים פלוס
(צילום: יח"צ)
תוצאות המחקר מתבטאות בכרטיס היחיד שמציע שובר למימוש בשלל מקומות כולל מקומות שמאפשרים לבצע הזמנה עד הבית או רכישה במקום. "המטרה שלנו היא להפוך כל אירוע וחג ליותר שמח. אנחנו רואים את עצמנו כחלק מהחברה ומכירים בחשיבות מתנות חג לעובדים ולכן מציעים להם את האפשרויות הכי מעניינות וחגיגיות" מסכמים מחברת קשרים פלוס.
לפרטים נוספים לחצו כאן >> http://happygift.ksharimplus.com/