מי אנחנו
אנחנו בריק ועץ, חברת בוטיק המתמחה בייבוא ושיווק של בריקים, פרקטים עץ, דקים ואבן טבעית. חומרי הגלם האיכותיים איתם אנו עובדים מיובאים על ידינו באופן ישיר לטובת כל פרויקט. חומרים אלו נבחרים בקפידה מתוך ידע וניסיון רב שנים והינם מטופלים תוך הקפדה על יחס אישי ובסטנדרט גבוה במיוחד, ובדגש על שביעות רצונו של הלקוח.
אנחנו עובדים בשיתוף עם ספקים, אדריכלים ומעצבים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, אשר עומדים לשירותכם משלב התכנון, הייעוץ ולאורך כל הדרך עד לגמר ביצוע העבודה בביתכם.
איתנו אתם יכולים להיות בטוחים כי תזכו לעבודה מקצועית, בטוחה ואיכותית עליה אמונים כל אחד מאנשי הצוות המנוסים שלנו, הן בשלב הרעיוני והן בשלב הביצוע.
חברתנו נחשבת לחברה המובילה בתחום, שני סניפים בארץ: חיפה ורמת השרון.
בכל אחד מהסניפים שלנו קיים אולם תצוגה רחב ידיים, בו תוכלו להתרשם ממגוון עשיר של בריקים עתיקים או מודרניים לבחירתכם, פרקטים עץ מכל הסוגים ואבן טבעית לריצוף חוץ.
אנחנו מזמינים אתכם לשוטט באתר שלנו ולהיווכח בעצמכם בפרויקטים שונים שביצענו עבור לקוחות, שבדיוק כמוכם התלבטו אל מי לפנות.
בכל פרויקט תוכלו לראות במדויק באילו חומרים השתמשנו, ואולי אפילו לקבל רעיונות נוספים שעשויים לשרת את הבית, הגינה או המשרד שלכם.
1 צפייה בגלריה
חנות בריק ועץ סניף רמת השרון
חנות בריק ועץ סניף רמת השרון
חנות בריק ועץ סניף רמת השרון
(צילום: קבריק ועץ)
אז בואו נדבר...
רשמו את השם שלנו בגוגל וכנסו לאתר שלנו או פשוט בואו אל אחד מאולמות התצוגה שלנו, בהם נשמח להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר שלנו עבור הבית או המשרד שלכם.
בריק ועץ – רמת השרון: 073-7783083 | חיפה: 04-8406079