בטקס פרסי הספא העולמי לשנת 2019 של ה World Spa Awards, אשר התקיים לאחרונה במלון ארמני בדובאי התמודדו כ-210 אתרי ספא מ- 60 מדינות ב 39 קטגוריות שונות על מגוון פרסים ותארים.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
תהליך הבחירה נעשה על ידי בכירי תעשיית התיירות, בכירי תעשיית הlife style עיתונאים, מובילי דעת קהל וציבור רחב.
מישראל התמודדו ארבעה נציגים ובינהם ספא יערות הכרמל של רשת ישרוטל, ספא דיוויד אינטרקונטיינטל תל אביב, ספא מלון מצודת דויד כמו גם הזוכה ספא מלון ריץ-קרלטון.
2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
הספא של ריץ קרלטון הרצליה מתפרס על פני שלוש קומות ובו שישה חדרי טיפולים, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי וחלל התרגעות מפנק הצופה לנוף הים והמרינה הרצליה. לספא ריץ-קרלטון שיתוף פעולה עם חברת הקוסמטיקה הישראלית כריסטינה, בעלת מוצרי אנטי איג'ינג, טיפוח ואיזון. בחדר טיפול זוגי יש ג'קוזי ומקלחת. הטיפול מתחיל בטקס ספא יפני שבו רוחצים את הרגליים. משם עוברים לפילינג המעורר את כל הגוף. לאחר טבילה בג'קוזי עוברים לעיסוי זוגי במשך 90 דקות בשיטת שיסיידו Qi - המשחררת אנרגיה תוך כדי לחיצה על נקודות בגוף. כל החוויה נמשכת 150 דקות. המחיר: 1,150 שקלים כולל ארוחת בוקר ו-750 שקלים ללא ארוחה. 📷
יגאל גבאי, מנהל ספא מלון ריץ-קרלטון הרצליה מסר: "זהו כבוד גדול. כספא המשרת אורחים מכל העולם אנו מקפידים על רמת שירות מוקפדת ואיכות המוצר במטרה לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים ולהשוות את הספא מתקניו ומוצריו למתחמי ספא אקסלוסיביים, בינלאומיים. יחד עם חברת קריסטינה אנו מקפידים להעניק מגוון רחב של טיפולים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר והמותאמים למגוון רחב של צרכים רצונות וחלומות של לקוחותינו".