מתוך ניסיון של שנים יש רק מסקנה אחת - עליכם לבצע את כל מה שמגן ושומר על החיים, הבית, העסק והרכוש.
מתוך אינספור אירועים אמיתיים שקרו, אנחנו רואים בכל פעם מחדש כעובדה מוגמרת את יעילותם של מערכות המיגון לסוגיהם. מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, אינטרקום, מערכות מצוקה או מערכות גילוי אש. אלו הן מערכות הגנה והתראה שחובה שיהיו בכל עסק ובית, בכדי שיוכלו לתת מיידי לכל תרחיש אפשרי, ותאמינו לנו, והכל אפשרי....
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מערכות אזעקה מקצועיות כנגד פריצה לבתים ועסקים הם בעצם הפתרון לשמירה על המקום ולעתים גם מצילות חיים.
כבעל ניסיון של שנים רבות, החל משנת 1997, נוכחתי לדעת שתמיד טוב להגן בכל האמצעים האלו על הבית והעסק. אני בעד כל דבר שמגן ונותן תחושת בטחון אמיתית, אפילו בבית כשישנים ולא מרגישים ושומעים שום דבר שקורה...שלא לדבר על הפחד שפורץ יפתיע את המשפחה שלנו גם באמצע היום ככה פתאום...ושחס וחלילה משהו מתחיל להישרף ואף אחד לא מרגיש או יודע.... כשאנחנו ישנים, במיוחד בגילאים מבוגרים יותר, אנחנו לא מודעים לכלום.
כשם שאתם עושים ביטוח חובה לרכב, ככה עליכם לנהוג גם לגבי הבית והעסק.
התסכול שמישהו זר נכנס למרחב החיים הפרטי שלנו "ובתרחיש הטוב" רק הופך והורס ...ויצא מהמקום היא הרגשה מפחידה ומלחיצה. חשוב תמיד לבחור מתקין מקצועי אמין והגון שיבצע את התקנת המערכות במקצועיות מקסימלית וידע למגן את המרחב שלנו כראוי ללא פשרות. מומלץ כמובן לרשת את המרחב שלנו במצלמות אבטחה גלויות וסמויות כדי להרתיע ולסכל כל ניסיון לפרוץ ולחבל.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מצלמות פלוס בשיתוף משרד חקירות מהמובילים בארץ מבצעים התקנת מערכות סמויות בכל יעד שנדרש: בתים, גנים, משרדים, עסקים - וגם במקומות שאף אחד לא מדמיין...
למצלמות פלוס ניסיון מקצועי רב מאוד בכל מערכות המיגון הקיימות לכל מטרה וניסיון של מאות התקנות ושירות רב שנים, הן במגזר הפרטי והן בעסקי ופרויקטים מיוחדים. חשוב לבצע את המיגון רק על ידי מתקין מקצועי ואמין, בעל ותק, שחי ונושם את התחום ומספק שירות כראוי וזמין תמיד לכל שאלה וקריאה.
מצלמות פלוס קיימים משנת 1997 ושמם המצוין הולך לפניהם: 052-7395007.