כאשר אנו שומעים שאדם שכח מכספים שהוא חסך בחברות ביטוח, קופות, קרנות או מקורות אחרים, אנו נוטים לזלזל ולחשוב שמדובר בתימהוני. ובכן, סיפורה של ד.ג הנתנייתית חושף בפנינו מציאות מפתיעה. רבים מאיתנו לא שולטים בכל הפרטים ולא מודעים לכספים רבים שקיימים בחשבונות רדומים. הבשורה הטובה היא שיש מי שיאתר ויחלץ עבורנו את הכסף.
כסף שקיים בקופות גמל, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, פנסיות ישנות, ניתנים למימוש והפקדה מיידית בחשבון הבנק שלנו. אלה נקראים כספים רדומים שאנו לא מכירים או מזהים שהם שייכים לנו ונמצאים בחברות הביטוח והפיננסים.
1 צפייה בגלריה
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
(צילום: rf123)
ד.ג קראה כתבה על מקרה של איתור וחילוץ כסף שכזה. בכתבה התראיינו מומחי חברת חילוץ הכספים "קפטן צ'ק" שהסבירו בהרחבה על התהליך. עוד באותו הערב ניהלה ד.ג פגישת זום עם מומחי החברה ששמעו בסבלנות את פרטי המקרה שלה ויצאו לעבודה מיידית.
ד.ג מינתה את אנשי החברה לייצג אותה על מנת לחסוך חודשים של טפסים, ריצות, שיחות טלפון המתנות בתורים פיזיים וטלפוניים ועוד ענייני בירוקרטיה. במקום בו כולנו נתקלים במחסומי בירוקרטיה בלתי סופיים, טפסים ארוכים ובלתי מובנים, הצליחה חברת "קפטן צ'ק" לנהל את הנושא במקצועות ובמהירות תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים הקטנים.
השבוע הופקד לחשבונה של ד.ג הפנסיונרית 88 אלף שקלים שהיא כלל לא ידעה שמגיעים לה.
זה סיפור שמעורר אופטימיות ומהווה בשורה טובה מצד אחד, מהצד השני מדאיג לגלות שאיננו יודעים מספיק לגבי הכספים שלנו. זהו סיפור אחד מני רבים שגורמים לנו לוותר על וכסף כתוצאה מחוסר ידיעת המצב.
בימים סבוכים אלה בהם מאות אלפים פוטרו, נשלחו לחל"ת וזקוקים להכנסה כמו חמצן לנשימה, אנו לא מודעים לכספים רדומים.
לשם כך בדיוק הוקמה חברת חילוץ הכספים "קפטן צ'ק" שמוכנה להכיר אותנו ללא כל עלות או התחייבות מצדנו. גם את שכרה גובה החברה באחוזים מהתיק ורק לאחר שקיבלנו בפועל את הכסף שהיא עבדה עבורו.
כספים שונים שנחסכו בקופות וקרנות עומדים לרשותנו, בואו ננצל אותם!
לבדיקה ראשונית חינם אם גם לכם יש כספים שבאפשרותכם להעביר לבנק כנסו לקישור: