עלויות תחזוקת כלים חשמליים כדוגמת אופניים חשמליים וקורקינטים נמוכה. אין צורך לשלם אגרות, לתדלק ובמקרים שיש צורך לבצע תיקון, החלפים זולים והעבודה גם כן. לצד זאת, הנהיגה על הכלים הללו אינטואיטיבית, בטוחה יותר מאופנוע וההגעה ליעד נעשית בקלילות וללא כל מאמץ.
3 צפייה בגלריה
קונינג
קונינג
קונינג
(צילום: יח"צ)
ביקוש גובר בתקופת הקורונה אנשים קנו אופניים וקורקינטים הרבה לפני תקופת הקורונה. הפתרון זול ונוח לנסיעה למשרד, לבילוי או לסופר לקניות קטנות ובתקופת הקורונה חלה עלייה משמעותית בדרישה לכלים אלה. "אמנם אנשים רבים יצאו לחל"ת, אך אלו שהמשיכו להגיע לעבודה או הסמכו על התחבורה הציבורית כדי להגיע ליעדים שונים, הבינו שעליהם למצוא פתרון יעיל, באוויר הפתוח ולהימנע מחשיפה לאנשים רבים שעלולים להיות חולים או נשאי קורונה" מסבירים לנו ב"קונינג".
לצורך בריחוק חברתי והעדפת הנסיעה באוויר הפתוח לעומת התחבורה הציבורית מתווספת מגמה נוספת – "אפס פליטה". העולם כולו מודע לבעיית האקלים והתחבורה היא האחראית העיקרית לפליטת 2CO וגזי חממה נוספים. הקורקינטים והאופניים החשמליים נותנים פתרון ירוק, נוח וכל זאת בעלות הגיונית שמאפשרת ליותר צרכנים לקחת חלק בשמירה על כדור הארץ שלנו.
לבחור אופניים או קורקינט שיתאימו גם לנסיעה בישראל ישנם דגמים רבים של אופניים חשמליים וקורקינטים והצרכנים יכולים לתהות על ההבדלים בניהם ולהתלבט רבות לפני הרכישה. "התלבטות היא דבר חיובי וחשוב לבדוק את ההתאמה של הכלי לצרכים האישיים וגם לאקלים ולאופי הנסיעה בישראל" אומרים ב"קונינג" ומוסיפים לנו מספר טיפים שיעזרו בבחירת אופניים או קורקינט חשמלי.
3 צפייה בגלריה
קונינג
קונינג
קונינג
(צילום: יח"צ)
התאמה למזג האוויר הישראלי גם אם עכשיו קריר בחוץ, יש לחשוב על האקלים החם שמאפיין את רוב ימות השנה. יש לבדוק כי הרכיבים מתאימים לישראל ושאפשר יהיה לנסוע לאורך כל השנה בקלות.
מגני אבק חשוב מאד שהאופניים או הקורקינטים יהיו בנויים מהחלקים הטובים ביותר וחשוב שאלו יהיו מוגנים. מגני אבק שומרים על הבלמים, המנוע והצירים מפני כניסה של אבק ופגיעה בהם.
סוללה מוצפנת אחת הבעיות של בעלי אופניים חשמליים או קורקינט היא גניבת סוללה. הפתרון הישן הוא להוציא אותה ולהתהלך איתה והפתרון המתקדם והטוב ביותר הוא לבחור בכלי שהסוללה שלו מוצפנת ואינה ניתנת לגניבה.
התאמה אישית ישנם הבדלים בין הדגמים השונים במבנה ובעוצמת הסוללה. לא כולם צריכים את הסוללה הכי חזקה אך כולם צריכים שהיא תחזיק מעמד לנסיעה סטנדרטית יום יומית ולכן כדאי להגדיר בתחילה את הצורך ואז לחפש את הכלי שעונה עליו.
3 צפייה בגלריה
קונינג
קונינג
קונינג
(צילום: יח"צ)
מכירה ושירות בפריסה ארצית "קונינג", יבואנית וחנות אופניים חשמליים וקורקינטים, בעלת חנות דגל בפתח תקווה ופריסה ארצית הכוללת חנויות בתל אביב, נתניה, ערד ואפילו באילת. השם "קונינג" אומר "אריה" בגרמנית והוא מספר את מה שהחברה מביאה לשטח – דיוק, איכות, תשומת לב לפרטים הקטנים וחוויה שמאפשרת לנו להרגיש כמו מלכים.