כל מעסיק מכיר את הצורך ביצירת "קופה קטנה לעסק" וניהולה. הקופה הפיזית מכילה מטבעות ושטרות קטנים ובעת הצורך מוציאים ממנה את הכסף לקניות קטנות שאינן נכנסות לתקציב השנתי. ההתנהלות של הקופה לא תמיד נוחה ומי ששולט עליה פעמים רבות הוא מנהל או בעל תפקיד שאחראי להחליט האם ההוצאה רלוונטית או לא. אותו בעל תפקיד אחראי גם על איסוף הקבלות והחשבוניות. ניהול הקופה הקטנה עלול ליצור בעיות שונות. לא תמיד קל לעקוב אחר ההוצאות, לפעמים קבלות נשכחות או נאבדות ובכלל בשנים האחרונות אפשר לראות מגמה של מעבר לשימוש בכרטיסי אשראי במקום מזומן. הפתרון של בראונד קארד הוא מהפכני מבחינת העסקים, החברות והארגונים. הוא הופך את ניהול הכספים לפשוט ונוח ומשפר גם את התקשורת בין הגורמים השונים בארגון.
כרטיס נטען שאינו מחובר לחשבון הבנק בראונד קארד הוא כרטיס אשראי נטען אשר אינו מחובר לחשבון הבנק. הטעינה שלו נעשית באמצעות הארנק הדיגיטלי או באתר. אפשר לשלוט על הסכום הנטען בקלות, לצפות בהוצאות ובמקרה של אובדן הכרטיס למשוך חזרה את הכספים ולנעול אותו.
3 צפייה בגלריה
בראונד קארד
בראונד קארד
בראונד קארד
(צילום: shuterstock)
הכרטיס שימושי בכל מקום בו מכבדים מאסטרקארד, בארץ ובחו"ל, הוא שימושי בקנייה עם הכרטיס ולצורך הוצאת מזומנים. עובדים אשר טסים לחו"ל יכולים לקבל מהמעסיקים כרטיס נטען ביורו או דולרים ולהשתמש בו ללא חשש מעמלת המרה נוספת. כאשר הכסף שנטען נגמר אי אפשר למשוך עוד כספים וכמו כן אי אפשר לבצע עסקאות תשלומים.
בצורה זו המעסיקים או הארגונים יכולים להוציא כרטיס הוצאות עסקיות בלי לחשוש מתשלומים גבוהים. כמו כן הם יכולים לעקוב אחר כל ההוצאות ממקום אחד, גם אם אין ברשותם חשבוניות או קבלות ויכולים להמשיך לטעון את הכרטיס שוב ושוב. זוהי הדרך היעילה והנוחה להוצאות קטנות או הוצאות לא מתוכננות ובכל זאת לשלוט בסכומים שיוצאים.
3 צפייה בגלריה
בראונד קארד
בראונד קארד
בראונד קארד
(צילום: shuterstock)
לא רק עבור הוצאות קטנות בראונד קארד מספק קשת של פתרונות שכולם תחת אותו כרטיס. הטעינה פשוטה וקלה ומתבצעת דרך טעינת הארנק הדיגיטלי בנקודות הטעינה הפרוסות ברחבי הארץ. העברת הכסף מתבצעת בלחיצת כפתור או דרך אפליקציית PAI ולאחר מכן אפשר להתחיל להשתמש בכרטיס. מעסיקים רבים מוצאים בכרטיס כפתרון האידאלי לניהול ההוצאות העסקיות הקטנות ויותר מכך.
3 צפייה בגלריה
בראונד קארד
בראונד קארד
בראונד קארד
(צילום: shuterstock)
המעסיקים יכולים לטעון את הכרטיס לקראת טיסות לחו"ל ובכך לאפשר לעובדים לשלם על פגישות שונות ואף להוציא כספים בכספומט המקומי (ATM). עבור עובדים שצריכים או רוצים לקבל את המשכורת שלא באופן ישיר לחשבון הבנק, מדובר בפתרון מתקדם, פשוט ויעיל שכל הצדדים נהנים ממנו. לכרטיס יתרונות רבים וארגונים רבים, חברות ועסקים כבר בחרו לאמץ אותו.
לפרטים נוספים לחצו עכשיו >> https://bit.ly/3s352gD