רק בסיום החקירה התברר כמה היתה מיוחדת.
פגשתי את ערן, בחור צעיר, אב לשתי בנות קטנות. ערן נשוי כשש שנים. ערן החל לספר לי שהזוגיות שלו ושל אשתו ספיר נפלאה ופורחת. היחסים האינטימיים ביניהם מצוינים. כפי שהוא סיפר, האהבה גדולה מתמיד ועל פניו הם הזוג המאושר בעולם.
עד לפני שבועיים. ערן פתח את הטלפון של ספיר כשהייתה במקלחת, "ספיר צעקה לי מהמקלחת להוציא מהנייד שלה את המספר של רופא המשפחה, כדי לקבוע תור לאחת הבנות", הוא סיפר.
1 צפייה בגלריה
צילום: pexels
צילום: pexels
צילום: pexels
"לפתע נתקלתי בהודעת טקסט שהגיעה שעה קודם לכן ממספר לא מוכר, בזו הלשון: 'גם אני נהניתי, מחכה למפגש הבא', בצירוף סמיילי. ספיר יצאה מהמקלחת ומרוב בלבול ולחץ לא הספקתי להבין מה הסיפור ומה משמעות ההודעה, אפילו לא חשבתי להעתיק את המספר שממנו נשלחה. נכנסתי למקלחת מיד אחריה, כדי שלא תראה את ההלם והבלבול שתפס אותי. המקלחת הייתה ארוכה, אבל היא עזרה לי להירגע ולהבין שאני צריך לבדוק מה קורה פה. החלטתי שאני לא שואל את ספיר על ההודעה. אפעל בשקט, בחוכמה", הוא אמר לי.
ערן הדגיש שבבוקר, כשהוא קם לפני ספיר ובדק את הנייד שלה, ההודעה כבר נמחקה. בחיפוש מהיר בהודעות קודמות הוא לא מצא הודעות נוספת מאותו מספר. "יש פה משהו שמתנהל מאחורי הגב שלי", אמר ערן, "אני רוצה לדעת מה קורה פה".
קיבלתי מערן פרטים רבים על ספיר, על אורח חייה ועל שעות העבודה שלה וביחד החלטנו שהכי נכון יהיה לבצע מעקב מיד עם צאתה מהעבודה, עד שהיא מגיעה הביתה. "לאחרונה היו ימים שבהם ספיר הגיעה הביתה לקראת שעות הערב, כי היה עומס במשרד", נזכר לפתע ערן.
ביום המעקב הרביעי ספיר התקשרה לערן והסבירה לו שהיום תיאלץ להתעכב במשרד ושהיא תגיע בסביבות שבע בערב. צוות המעקב כבר המתין מתחת לבניין משרדה וזיהה אותה יוצאת ברכבה מחניון בניין המשרדים שבו היא עובדת כבר בשעה ארבע אחר הצהריים. ספיר נסעה והגיעה לבית קפה קטן ולא מוכר. כעבור מספר דקות הגיעה למקום בחורה צעירה והשתיים נראו משוחחות ומרבות לחייך אחת לשנייה.
אחרי חצי שעה בערך הן עזבו את בית הקפה ונכנסו ביחד לרכבה של הצעירה. השתיים נסעו לפינה חשוכה בחניון שסמוך לבית הקפה, ולפתע נראו מתנשקות בלהט. כעבור 20 דקות של חיבוקים ונשיקות סוערות, הצעירה החזירה את ספיר לרכבה, שהמשיכה ישר לביתה.
ערן ביקש שניפגש עוד באותו ערב. הוא היה מופתע, למרות שלדבריו הוא ידע שלספיר היו מפגשים עם נשים בעברה הרחוק, עוד לפני ההיכרות ביניהם. היא תמיד טענה שזה יצר מיני בלבד. גירוי וסיפוק רגעי. "היא אוהבת גברים", ערן אמר לי בנחרצות. תמיד היה לספיר בן זוג ותמיד נהנתה ממגע עם גבר. אבל כנראה שמפגשים עם נשים לא הפסיקו לרגש אותה.
ערן החליט לשוחח עם ספיר. הוא שיתף אותה בהודעה שראה לפני כשבוע. ספיר הודתה מיד וטענה שזו הפעם הראשונה מאז שהיא וערן ביחד, שהיא ניהלה מגע כלשהו עם אישה. לדבריה, היו שלושה מפגשים עם אותה בחורה ולא היה מתוכנן מפגש נוסף.
ספיר אמרה שאין לה כל כוונה לוותר על המשפחה, שמדובר יצר מיני שכנראה גבר לאחרונה ושהיא לא עמדה בפיתוי. "זה היה חזק ממני", הודתה בפניו.
הדברים שאמרה ספיר שכנעו את ערן להמשיך הלאה. כששאלתי אותו אם ביקש מספיר הבטחה שבפעם הבאה היא תתגבר על היצר ועל הפיתוי, הוא השיב שלא. "כי כנראה שגם לספיר לא תהיה תשובה החלטית", הוא אמר.
הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי. שמות הדמויות, כמו גם פרטים נוספים, שונו בכדי למנוע את חשיפת המעורבים.
גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל משרד "ים החקירות", בנתניה