כבר בתחילת הפגישה עם מיכל, היא תיארה לי את סגנון החיים של בעלה יניב - הוא בחור שאוהב את החיים הטובים והוא לא מפספס אף הזדמנות לפנק את עצמו. מיכל הוסיפה שיניב מרבה לצאת לבלות עם חברים שלו ולא פעם גם הוא יוצא לבדו. למיכל הוא מספר שהוא נוהג לבלות במועדונים ולהכיר חברים חדשים. היא לא רואה באופק שום שינוי באורח החיים שלה ושל יניב כזוג, אך במשך השנים הבטיחה לעצמה שיבוא יום והיא תרצה לבדוק ולדעת על כל החגיגות של יניב.
"הגיע הזמן", הצהירה מיכל, עם חיוך שהביע ביטחון ומוכנות לכל ממצא שנגלה. לאחר שקיבלתי החלטה עם מיכל, נערכנו למספר ימי מעקב בשעות הערב, בימים שבהם יניב יוצא מביתו.
בסיום פעילות של כמה לילות, שבהם יניב נראה מבלה עם חברים במועדונים באזור הנמל בתל אביב, סוכם שנמתין לבילוי של יום חמישי, ערב בילוי שבדרך כלל מסתיים בשעות הלילה המאוחרות.
1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
ביום חמישי בערב המתין צוות בלשים מחוץ לבית של יניב. מיכל עדכנה אותנו שיניב נכנס למקלחת ושהוא מתארגן לבילוי מחוץ לבית. כעבור חצי שעה יצא יניב מביתו, נכנס לרכב המשפחתי והחל בנסיעה. הוא המשיך בנסיעה לכיוון אזור המרינה בהרצליה, החנה את הרכב סמוך לקניון, יצא מהרכב ונראה מעשן ומשוחח בפלאפון.
כעבור חצי שעה נכנס שוב לרכב והחל לנסוע על ציר העפר שיוצא ממתחם המרינה ומוביל למתחם היצאניות בחוף תל ברוך. יניב החל בנסיעה איטית ברחבת העפר שבה עומדות היצאניות, עצר ליד אחת הבנות, שוחח איתה במשך כמה דקות והמשיך לבאה בתור. לאחר ששוחח עם כמה בחורות, אחת מהן עלתה לרכב. השניים נסעו לאחת הפינות ברצועת החוף והתבודדו במשך דקות ארוכות.
כאשר סיימו נראה יניב מסיע את הבחורה חזרה למקום בו עמדה קודם לכן. יניב המשיך בנסיעה, יצא ממתחם החוף והגיע לתחנת הדלק בצומת גלילות. שם ראינו אותו קונה כוס קפה, מעשן סיגריה וממתין ללא סיבה נראית לעין. כעבור חצי שעה נכנס יניב לרכב, והחל בנסיעה מפתיעה - חזרה לכיוון מתחם היצאניות בתל ברוך. יניב הגיע לרחבה והחל שוב לשוחח עם הבנות שעומדות במקום. לאחר כמה חילופי דברים, נכנסה אחת הבנות לרכבו והשניים נסעו שוב לאותו מקום בו היה שעה קודם לכן עם היצאנית הקודמת. שוב, כעבור כחצי שעת התבודדות ברכב, החזיר יניב את הבחורה למקום שממנו אסף אותה. גם הפעם שב יניב לתחנת הדלק בגלילות, וגם הפעם נראה ממתין ברכב ללא סיבה.
כעבור שעה קלה, בה שהה ברכב, החל יניב בנסיעה ושוב חזר למתחם היצאניות בתל ברוך. יניב הגיע לרחבה המוכרות לו בפעם השלישית. הפעם נכנסה לרכבו היצאנית הראשונה שאיתה שוחח, ושוב יניב הגיע לנקודה בחוף שבה היה כבר פעמיים בשעות האחרונות. הפעם הוא לא התמהמה; כעבור כרבע שעה השניים עזבו את המקום, היצאנית הוחזרה למקום שממנו נאספה ויניב המשיך בנסיעה. הוא חלף על פני תחנת הדלק והמשיך לכיוון ביתו.
כעבור יומיים, נמסר למיכל דיסק שכלל סרט וידאו המתעד את מעלליו של בעלה בערב הארוך והבלתי נגמר. הסרט כלל גם את המשא ומתן עם היצאניות ואת השהייה ברכב עם מספר יצאניות בפינה החשוכה.
המסקנה בנוגע ליכולותיו המרשימות של יניב בלתי נמנעת, אך גם הקפדתו כלקוח המתמיד לשוב ולקבל שירות...
הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי. שמות הדמויות, כמו גם פרטים נוספים, שונו בכדי למנוע את חשיפת המעורבים.
גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל משרד "ים החקירות", בנתניה