יש מי שמוכרח שירימו לו עם הרבה מחמאות. יש מי שדורש מחוות רומנטיות. יש מי שמעדיף לראות סדרות בבית במקום לרקוד במועדון. ויש מי שנדלק מדיבורים על ביבי, בנט ומה שביניהם.
4 צפייה בגלריה
מה מחפשים הישראלים במערכת יחסים?
מה מחפשים הישראלים במערכת יחסים?
מה מחפשים הישראלים במערכת יחסים?
(צילום: shutterstock)
אז מי מהם מתאים לכם?
סקר משתמשים ישראלים שערכה אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד ניסה לברר מה מחפשים הדייטרים, ומה מעניין אותם כשהם נכנסים למערכת יחסים.
אקטיביסטים
האם יש סיכוי לקשר בין אוהדת ביבי למצביע בנט? מתברר שהישראלים לא נרתעים מלדון בפוליטיקה.
קראו גם:
שאלות ההתאמה הפוליטיות בסקר העלו כי כמעט ממחצית הנשאלים נהנים לדבר על פוליטיקה. אבל היא לא הדבר היחיד שחשוב להם: 97% מהמשיבים הישראלים טענו ששינוי האקלים הוא אמיתי, 77% מהם ציינו שהם מודאגים מכך. והם לא רק מדברים אלא גם עושים: 4 מתוך 10 משתמשים רואים את עצמם כאקטיביסטים.
המלצה: אל תפחדו לשתף בפרופיל שאתם פמיניסטים, דואגים לקיימות או טבעונים. תהיו גאים במי שאתם. אולי גם תמצאו כך את האלמנט המחבר.
4 צפייה בגלריה
אל תפחדו ממחוות רומנטיות
אל תפחדו ממחוות רומנטיות
אל תפחדו ממחוות רומנטיות
(צילום: shutterstock)
מוגזמים
אם יש שני דברים שישראלים אוהבים, זה זוגיות ורומנטיקה. כשנשאלו, יותר ממחצית (56%) מהישראלים שהשתתפו בסקר אמרו שהם רוצים שהזוגיות הבאה שלהם תימשך יותר משנה.
רוב (75%) הנשאלים אמרו שאם ייגש אליהם מישהו שהם לא מכירים בצורה רומנטית, המהלך יתקבל כיותר נחמד מאשר מעצבן.
המלצה: אל תפחדו לבטא את הצד הרומנטי שלכם. כתבו בפרופיל שלכם שאתם מאמינים באהבה או שהסרטים האהובים עליכם הם קומדיות רומנטיות עם סוף טוב.
רגישים
כמעט 6 מתוך 10 (58%) מהנשאלים הגדירו את עצמם כרגישים. הם מונעים על ידי רגש ומעדיפים תקשורת פתוחה.
המלצה: אל תפחדו להראות את הצד הרגיש והפגיע שלכם: מתברר שאנשים ששוהים באפליקציה ומגדירים את עצמם כרגישים, מקבלים 129% יותר לייקים ו-33% יותר התאמות מאשר אלה שלא.
ביתיים
אם אתם לא אוהבים ללכת לים או למועדונים, אל תדאגו, אתם לא לבד. הרבה ישראלים נהנו לבלות בבית בזמן הקורונה, כאשר 43% אמרו שהדבר הטוב ביותר בלהיות בבית הוא צפיית בינג' בסרטים ובסדרות.
39% אמרו שהיו מעדיפים ללמוד דברים חדשים ו-18% העדיפו להשלים פערים עם חברים טובים.
המלצה: אם אתם רוצים למצוא אנשים בעלי תחומי עניין דומים, שתפו בפרופיל מהן הפעילויות האהובות עליכם בבית, ואל תחסכו בפרטים. אפיית לחם? גינון? הכל הולך. וגם עוזר לפתוח בשיחה מעניינת.
4 צפייה בגלריה
לכל אדם יש שפה משלו, שמבטאת את הצורך המרכזי שלו במערכת היחסים
לכל אדם יש שפה משלו, שמבטאת את הצורך המרכזי שלו במערכת היחסים
כאשר אין שום דבר לדבר עליו בדייט ראשון, זה גרוע יותר מחוסר משיכה פיזית
(צילום: shutterstock)
חופרים
ישראלים אוהבים לדבר. למעשה, 70% מהנשאלים אמרו שכאשר אין שום דבר לדבר עליו בדייט ראשון, זה גרוע יותר מחוסר משיכה פיזית. כדי להמשיך בשיחה, צריך לשאול שאלות.
שאלות ההתאמה הפופולריות ביותר הן: "חריף על אוכל?", "יהדות, בשבילך?" ו"האם להיות קרבי זה מושך?".
המלצה: אל תפחדו להשתמש בשאלות האלה כהתחלה לשיחה, ותוסיפו עוד כמה שאלות שבאמת מעניין אתכם לשמוע את התשובה.
4 צפייה בגלריה
סמדר על הבר
סמדר על הבר
איזה טיפוס אתם, של מגע, פעולה, מילים או מתנות?
(צילום: shutterstock )
דביקים
הישראלים הם אינטימיים וחושניים. כשנשאלו איך הכי סביר שהם יראו לבן או בת הזוג שאכפת להם, 44% אמרו: באמצעות מגע, 36% השיבו: באמצעות פעולה. 18%: באמצעות מילים. 2%: באמצעות מתנות.
מרימים
ישראלים נוטים לראות את הטוב שבאנשים, ונהנים להיות בקרבת מי שיש להם גישה חיובית. יותר מ-115,000 נשאלים בישראל אמרו "כן" לשאלת ההתאמה "האם הייתם יוצאים עם מישהו שתמיד אופטימי?" ויותר מ-20,000 ישראלים תיארו את ההתנהגות שלהם כחיובית ככלל.
המלצה: כשאתם שולחים הודעות למאץ' באפליקציה, תקרינו את האנרגיה החיובית. תוספת של האמוג'ים האהובים עליכם - מהז'אנר המשמח - תתקבל בברכה.
והמלצה נוספת: כשאתם יוצרים או מעדכנים את הפרופיל שלכם, הקפידו להעלות תמונות המשקפות את האופי, התחביבים וההעדפות שלכם - טיול במצדה, משחק כדורעף על החוף, טיול ברחבי אירופה. וחיוך. לפעמים, כמו שאומרים, תמונה אחת שווה יותר מהרבה מילים.
הסקר נערך על ידי חברת OkCupid, שנוסדה בשנת 2004, ממוקמת בניו יורק ופועלת בלמעלה מ-110 מדינות.