"מגיל צעיר נמשכתי לעולמות העיצוב והאסתטיקה", מספרת אילנה, שלפני יותר מ-40 שנה הקימה יחד עם בעלה נחום את 'בלס דיזיין'. כיום הם מהוותיקים והמומחים ביותר בארץ, בתחום פתרונות אחסון מעוצבים ומותאמים לדרישות הלקוח. ואת זאת הם עושים תוך מתן יחס אישי, הוגן ונעים.
1 צפייה בגלריה
אילנה בלס
אילנה בלס
אילנה בלס
(צצילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: חגית בוטיק)
לפני כחמש שנים לצד תחום הארונות וחדרי השינה החלו בבלס דיזיין לייצר ולעצב מטבחים לפי הזמנה גם לקהל הלקוחות הפרטיים, לפני כן מכירת מטבחים הייתה לנגרים בלבד. גם מטבחי החברה הינם מהאיכות הגבוהה בעולם ובעיצובים חדשים שאילנה ונחום בלס מביאים מהתערוכות העיצוב הנחשבות בעולם, ודואגים כל שנה להיות נוכחים בכל התערוכות הנחשבות ביותר באיטליה וגרמניה תוך שמירה על איכות חומרי הגלם לצד העיצוב היפה והנכון בחשיבה על הנדסת אנוש והתאמה אישית לכל אחד.
גם כשחומרי הגלם האיכותיים מוזמנים מגרמניה, איטליה ובלגיה, אילנה מתגאה שהם מצליחים לשמור על רמת מחירים הוגנת וטובה מבלי להתפשר על האיכות הגבוהה וכן על עיצוב יצירתי וחשיבה מחוץ לקופסא. זה כנראה מסביר מדוע הם כמעט לא משקיעים בפרסום, שמם הולך לפניהם, כל לקוח נעשה שגריר לקרובים שלו וזה הכי כיף ואמיתי.
"מרבית הלקוחות שלנו מגיעים מפה לאוזן או דור שני ללקוחות מרוצים שההורים שקנו אצלנו לפני שנים זוכרים ושולחים אלינו את הילדים שלהם", אומרת אילנה. "אין דבר משמח אותי יותר מלתת שירות טוב והמחמאות מרוממות את הנפש". אילנה גאה במשפחתה שגם השתלבה במפעל המשפחתי: בנה הגדול יניב הינו מנהל הייצור, בתה דנה וכלתה אתי שלמדו עיצוב עובדות גם כמעצבות , ובנה הקטן ניר עוסק במכירות, כשבנוסף מועסקים בבלס דיזיין עובדים ותיקים.
בהרצליה שוכנת חנות בוטיק, אותה מנהלת אילנה ובבית יהושוע נמצא אולם התצוגה בגודל 1200 מ"ר של מטבחים וארונות.
לרגל חודש האשה לאילנה יש מסר די חד וברור. "אני רואה הרבה נשים וגם לא מעט מחברותי משכילות ומוכשרות שפוחדות לעשות צעד קדימה", היא קובעת "אנחנו יצירתיות, רק צריך את האומץ לקום ולעשות ! לקחת את החיים בידיים ולא להתלות בבן הזוג, לקום לפרוח, זה מעצים אותנו.
בלס דיזיין הרצליה, רח' בן גוריון 32
טל: 09-9586957, 09-9571022
09-7401347
אולם התצוגה בית יהושע, רחוב הרציף 10
09-8655907