2 צפייה בגלריה
מכות, קללות ותלונה במשטרה | צילום המחשה: shutterstock
מכות, קללות ותלונה במשטרה | צילום המחשה: shutterstock
מכות, קללות ותלונה במשטרה | צילום המחשה: shutterstock
זוג נשוי מהאזור שיחסיו האינטימיים התבססו על משחקים כוחניים (משחקי שליטה) החליט לאחרונה להפריד כוחות ולפרק את החבילה. לטענת הבעל, הייתה זו אשתו שנמשכה ליחסים הכוחניים ואף חשפה אותו לעולם הזה וכעת היא החליטה כי היא רוצה להתגרש. האיש מוסיף עוד כי כדי לנקום בו הגישה נגדו האישה תלונה במשטרה, בטענה כי הוא מכה אותה.
"האישה סיפרה לו כי הדבר שהכי מדליק אותה זה שמדברים אליה לא יפה ואפילו בקללות", מספרת פרקליטת הבעל, עו"ד זהר רון. "היא אמרה לו כי מילים מלוכלכות עושות לה את זה. האיש, שהיה רגיל לכבד את בנות זוגו ומעולם לא קילל אותן, לא הבין את הרצון והצורך הזה אבל כדי לשמח אותה החליט להיכנס לדמות והחל למלא את מבוקשה".
איך בדיוק זה התנהל?
"בהתחלה הוא ביקש שהיא תגיד לו מה היא רוצה לשמוע והוא יחזור אחריה. בהמשך הוא כבר נכנס לעניינים והתחיל לקרוא לה בשמות גנאי ולקלל בטבעיות. לאחר מכן האישה ביקשה שיעלו שלב ויתחילו עם מכות. הבעל לא האמין למשמע אוזניו אבל כדי לרצות אותה הוא שוב שיתף פעולה".
לדברי עו"ד רון, היא שאלה את הבעל אם יש לו הוכחות או תיעוד לסוג היחסים הכוחניים ביניהם. "הוא ענה: בטח!" היא מספרת. "הוא שיתף אותי שיש בינו לבין אשתו מילת ביטחון שמבטאת את רצון אחד הצדדים להפסיק את המתרחש. כשמישהו מהם אמר את אותה מילה זה היה כמו להניף תמרור עצור לפעילות מוגזמת, וברגע זה הצד השני חייב להפסיק את הנעשה באופן מיידי".
מה עוד הוא הראה לך?
"מסרונים שבהם האישה מבקשת ממנו לגרום לה לצעוק את מילת הביטחון. היא בפירוש הגישה תלונת שווא נגד הבעל ובעקבות התלונה הוא נאלץ להתמודד עם חקירה במשטרה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד רון | צילום: פרטי
עו"ד רון | צילום: פרטי
עו"ד רון | צילום: פרטי
מה המסקנה שלך מכל הפרשה?
"שמדובר במקרה כואב של אישה שניצלה לרעה את סוג היחסים שבהם היא בחרה עם בעלה. כשמאסה בו החליטה להעליל עליו שהוא מתעלל בה פיזית אבל 'שכחה' לציין שזו העדפתה המפורשת ושהיא זו שגררה אותו לסוג כזה של יחסים. למזלו הרב של מרשי, במכשיר הטלפון נשמרו הודעות התומכות בגרסתו ובזכות הראיות הללו הוא ניצל מתסבוכת. הצדדים מבינים כי לא טוב להם להיות ביחד וכרגע יש הסכמה ביניהם על התרחקות הדדית וסיום הקשר ברוח טובה".